Realizacja reklamacji pomiędzy TOYA-STANMAR Sp. z o.o., a klientem będącym podmiotem gospodarczym regulują przepisy Kodeksu Cywilnego (Art. 556-576)
REALIZACJA ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:
- Odbiór towarów w ramach procedury reklamacji odbywa się wyłącznie na podstawie pisemnego zgłoszenia reklamacyjnego
- Zgłoszenie powinno zostać przesłane na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na nr faksu (15) 822 99 33
- Zgłoszenie powinno zawierać co najmniej:
- dane klienta
- data zakupu
- nr indeksu TOYA (i/lub numer towaru TOYA zgodny z numeracją wewnętrzną klienta (dotyczy sieci handlowych)
- liczba sztuk towaru
- typ zgłoszenia: RĘKOJMIA/GWARANCJA/NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ
- kopię dowodu zakupu
W przypadku urządzeń posiadających kartę gwarancyjną należy dołączyć wypełnioną i podbitą pieczątką punktu sprzedaży kartę gwarancyjną.
Wzór zgłoszenia reklamacyjnego
- Zgłoszenie reklamacyjne klienta jest rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.