- Realizacja reklamacji towarów w ramach gwarancji dotyczy tylko i wyłącznie towarów, na które TOYA-STANMAR Sp. z o.o. udziela gwarancji.
- Udzielenie gwarancji polega na bezpłatnym usunięciu usterek urządzenia, będących wynikiem stwierdzonych w okresie gwarancji wad materiałowych ewentualnie produkcyjnych. Okres gwarancji rozpoczyna bieg z chwilą zakupu oryginalnego produktu przez pierwszego użytkownika końcowego. TOYA-STANMAR Sp. z o.o. udziela gwarancji na okres 12 lub 24 miesięcy licząc od daty zakupu wykazanej w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.
- Gwarancja nie wyłącza roszczeń klienta z tytułu niezgodności z umową.
- Zgłoszenie klienta z tytułu gwarancji rozpatrywane jest zgodnie w ogólnymi warunkami gwarancji zawartymi w karcie gwarancyjnej dołączonej do towaru objętego gwarancją.
REALIZACJA ZGŁOSZENIA W RAMACH GWARANCJI
- Reklamowany towar jest dostarczany i odbierany przez nabywcę bezpośrednio u sprzedawcy, u którego towar został kupiony
- Dostarczenie i odbiór reklamowanego towaru do sprzedawcy odbywa się na koszt nabywcy
- Zgłoszenie powinno zawierać co najmniej:
- dane klienta
- data zakupu
- nr indeksu TOYA (i/lub numer towaru TOYA zgodny z numeracją wewnętrzną klienta (dotyczy sieci handlowych)
- liczba sztuk towaru
- typ zgłoszenia: GWARANCJA
- formularz „Zgłoszenie reklamacyjne”
- Naprawa urządzenia objętego gwarancją nastąpi w terminie 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady i przekazania urządzenia do naprawy, z zastrzeżeniem poniższych postanowień.
- W przypadku, gdy do wykonania naprawy wymagane będzie uzyskanie części zamiennych od producenta (lub działającego w jego imieniu podmiotu) czas naprawy wydłuża się o czas oczekiwania na części (obejmujący złożenia zamówienia i dostawę części zamiennych).
- Dla potrzeb niniejszych postanowień, uznaje się, że dniami roboczymi są dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających w te dni świąt, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 roku – o dniach wolnych od pracy (Dz.U. Nr 4, poz. 28 ze zm.)
GWARANCJA OBEJMUJE
Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia powstałe w okresie obowiązywania gwarancji, które powstały wskutek ujawnienia się ukrytych wad materiałowych, nieprawidłowości montażu lub nieprawidłowości spowodowanych złą technologią wykonania.
W wypadku wystąpienia ww. usterek TOYA-STANMAR Sp. z o.o. zapewnia dokonanie w okresie gwarancji bezpłatnej naprawy – we własnym wyspecjalizowanym punkcie serwisowym.
GWARANCJA NIE OBEJMUJE
- elementów i materiałów, które ulegają zużyciu eksploatacyjnemu
- regulacji, czyszczenia, smarowania wymianie elementów i materiałów ulegających zużyciu eksploatacyjnemu
- uszkodzeń będących wynikiem nieprawidłowego użytkowania, konserwacji lub przechowywania
- uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, spowodowanych siłami i czynnikami zewnętrznymi
- uszkodzeń będących skutkiem wcześniej zaistniałej i nieusuniętej usterki
- uszkodzeń powstałych w wyniku montażu niewłaściwych części lub osprzętu, stosowania niewłaściwych smarów, olejów i środków konserwujących.
- narzędzi wykorzystywanych do celów zarobkowych w przemyśle lub rzemiośle
- bezpieczników, akumulatorów, baterii, uchwytów narzędziowych, szczotek węglowych, żarówek i ściernic
GWARANCJA TRACI WAŻNOŚĆ W PRZYPADKU
- stwierdzenia przez wyspecjalizowany punkt serwisowy przeróbek lub zmian konstrukcyjnych dokonanych przez osoby nieuprawnione
- stwierdzenia przez wyspecjalizowany punkt serwisowy ingerencji wewnątrz urządzenia przez osoby nieuprawnione
- Użytkownik zobowiązany jest do:
- nie używania uszkodzonego produktu
- dostarczenia do naprawy produktu kompletnego wraz z osprzętem i dokumentami